bence hayalci seylerden ziyade gercekci seyler yapilabilir oyle kavga mavga tribunden yabanc1 madde atma bunlar yapilamaz cunku bu oyunlarda fair play e de uyfun olmasi gerekir bence o tarz seyler yapmazlar
ama
mesela futbolcu cezasahasi icinde kendisini atsin hakem farkederse sari kart gostersin hakemi yaniltmaktan
gol sondakikalarda gelmisse beraberligi falan yakalamissa daha uzun sevinmeli futbolcu hatta takim 0-2 den 3-2 yakalayip maci kazanmissa herkes sahaya atlayip orayi cumbus yerine cevirmeli destan yazmak misali ....
spiker biraz daha heyecanli anlatmali guzel gollerde cok daha bagirmali
yan hakemler ofsayti ara sira kacirmali yanlis karar vermeliki oyunun heyecani artsin
bide hakemler hep ayni faulu yapan oyunculara kart gostermeli art niyet old. anlamali ..
bence bunlar yapilabilir sistemide kasmayacak seylerdir
sevgiler...