Bu saydıklarınız mükemmel özelliklerde konami bunları yapmaya yanaşmaz çünkü bi arkadaşın dediği gibi adamlar her yeni oyuna birkaç özellik ekleyip bize sunuyorlar bunların hepsini pes 5te veririrse pes6 kadro updatetinden başka bisey olmaz yanlız bi seyi belirtmek isterim bu oyuncunun yaptığı estetik hareketler bir kaç tuş kombinasyonuyla yapılmalı yoksa pes fifaya döner # 11 senin dediğn scenirio modmu ne o olursa oyun 10 cdden fazla olur tarihte o kadar çok önemli maç varki oyun o maçların formasını kadrosunu yani tüm özelliklerini nasıl barındırsın haa olsa süper olur ama çok zor fb mania sen demişsin kaleciler yenilen hatalı gollerden sonra sinirlenmeli die bu zaten oyunda var ama abartılı 30m sut çekiyorum tribunlere gidiyo kaleci defansa bağırıyo biraz şaçma olmuş sadece bu biraz gerçekçi hale getirilebilir bide unutmamamız gereken seyy bu özelliklerin oyuna yansıtılırken oluşacak hatalar bu kadar özellik eklenirse oyun animasyona dönebilir pet şişe muhabbeti baya ii olur yalnız sahaya inen insan yüzdesini konami kötü ayarlarsa maçlar 12 13 kişiyle oynanabilir.....
Bide ben nacızhane kendi fikirlerimi yazıyım.Ancak bunlar sadece görüşlerimdir bunlar parçalanarak ya da bir bölümü oyuna aktarılabilir orjinal fikirler olduğunu düşünüyorum.Yalnız bu ve bunun gibi fikirleri patchmaker arkadaşlarda dikkate almalı bizlerin yapabileceği projelerde eminim çıkcaktır.
23.sakatlanan oyuncuyu gören rakip fair play uğruna topu dışarı atmalı ancak tacı biz kendimize kullanmalıyız anlıyormusunuz beni iiii :D
24.Gol sevinçleri geliştirilebilir forma çıkarana sarı kart verilebilir..
25.oyunda zorluk seviyesi 1den 10 kadar olsa ne ii olur isteyen istediği zorlukta oynar vallha dün arsenalle psvyi 7-0 yendim 6 yıldızda ki muhteşem bi oyuncu değillim beni yenenler var.
26.kaleci eldivenleri, toplar gelişebilir oyuncuların kullandıkları aksesuarlar eklenebilir..
27.gereksiz japon stadları yerine büyük dünya klüblerinin stadları eklenebilir
28.geçen bununla ilgili bi konu açılmıştı stadın tamamı bir takım seyircisi tarafından doldurulabilse örnğin saraçoğlu stadı sarı lacivert hepsi fenerli süper olur
29.gerçek hakemler collina, frisk vs....
30.herkes bunu istiyor ama konaminin yapacağınıda zannetmiyorum oyundaki tüm takımların formaları orjinal oyuncu isimleri doğru yazılmış olsa çok ii olur
31.takımların taktikleri ilk 11leri gerçekteki gibi olsa wollfta adam gürhanı sağ beke koymuş adam fenerde şimdiye kadar toplasan yarım saat oynamadı.
32.çimler kesinlikle takıma, hava koşuluna göre değişmeli dalgalanma istemiyoruz!!!!!
33.konfeti meşale olsa da gaza gelsek...
34.keşke online iki 256k adsl kullanıcısı kasmadan maç yapabilse...
35.yaa biz ara sıra toplanıp arkadaşlarla turnuva yapıyoruz genelde lig usulu ancak arsenali yada başka takımları almak isteyen birden fazla kişi oluyo buna bi çare bulunsa süper olur arsenal 1 yada 2 gibii...
36.orjinal taraftar sesleri wolfta adammın biri çıkıyo biz komando gençleriyizin melodisiyle takımı ateşlemeye çalışıyo daha ii olabilir..
37.traningte frikik atıp para kazanabiliyoruz ya bu o bölümü geçince bitiyor bi daha o bölümleri geçince para vermiyor keşke verse.. paraya para demem...:D
38.ayrıca trainingte (free) rakip takım oyuncularıda olsa ve sen bunların sayısını belirlesen hoş olur..
39.edit mod geliştirilse başka programlara gerek duymadan kendi kendimize yama yapabilsek..
40.kaydettiğimiz replayları istediğimizde silebilsek teker teker..
41.görüntü kalitesini low medium high yerine böyle yüzdeli bişey yapsalarda herkes sistemine göre oynasa...
42.spikerler hemen hemen oyunda bulunan her takımın ilk 11 oyuncularının isimlerini bilse ve bize bildirse (büyük takımlarda yedeklerde dahil)
43.pes shopta belli bir parayla takas yapılabilse..
44.bir takımın formation unu bir kere hazırlayıp kaydettiğimizde her oynayışımızda o taktiği kullanabilmeği çok ama çok isterdim gına geliyo her açtığımda takıma direktifler verirken
45.ball efekt kalkabilir zaten saçma sapan bisey fifa world cupa benziyo onun yerine farklı bir çok top olsa daha ii olur
46.tek bir yapay zekayla değilde bir den çok yapay zeka yapılabilir artık cpunun ne yapacağını ondan ii bilr olduk
47.ayakkabılar.. bu bir çok oyuncu için çok önemli çeşit çeşit renk renk ayakkabılar süper olur... Nike ya da adidas mağazası gibi :D
48.bazı takımlara ikiden çok forma seçeneği (Fenere lacivert formayı nası koymazlar)
49.herkes her hareketi yapamasın yani bi servetle ben zidanenın 360 derece dönmesini yapabiliyosam orada bi saçmalık vardır.
50.kale ağları ve korner direkleri geliştirilebilir özellikle kale ağları çok digital gözüküyo biraz daha mattlaştırılabilir...
51.farklı hava koşulları sis , dolu, kar vss.
52.spiker arjantin vari olsa bizi gaza getirse iiii olur ingilizin sanki çoçuğu ölmüş, gol oluyo gol diyo benimde gol atasım gelmiyo neyseki ispanyolu kurdum bu dertten kurtuldum türkü sabırsızlıkla bekliyorum çünkü ispanyolunda gol dışında ne dediğini anlayamıyosun ingilizi hafiten anlıyodum...
Bunlar sadece benim fikirlerimdi umarım beğenmişsinizdir yazının başında dediğim gibi patchmakerlarda bu istekleri dikkate alarak yeni yamalar çıkarabilirler herkesin üst taraflardaki görüşleri okuyup eksik yada yanlış gördüklerini belirtmelerini istiyorum ayrıca bu konu sabitlense ii olur ayrıca herkes birbirinin görüşüne saygılı olmalı bide bu yorumları konamiye göndermeyi düşünüyoruzya herkes bi seyler yazsın isterseniz ben 1-2 hafta sonra bunları harmanlarım ağzım ii laf yapar.. bir başka arkadaşta inglizceye çevirir göndeririz.
SAYGILAR KARUBBURAK