1. yarışma videosu ve müziği güzeldi..
2. yarışma videosunun müziğini önceleri beğenmemiştim ama izledikçe dinledikçe güzelmiş demeye başladım...
sonuçta arkadaşlar BENCE her seferinde daha güzel yapıyolar.. başlarda böyleyse ilerde neler olur kim bilir ?
Haa unutmadan ortaya bi fikir atayım..
ACABA Bİ DE EN GÜZEL ASİST YARIŞMASI MI YAPSAK..