Golleriniz gelmeye başladı . Bazı arkadaşlar kurallara uymuyor biraz daha dikketi olalım lütfen . 2 farklı kamera açısı diyoruz ama hala bir açıdan çekilmiş görüntüler geliyor . . .
Kamera açılarını belirlerken biri kesinlikle kontrol edilebilir bölümünden yani 3.kamera açısından çekiniz.
Bu arada bize goller gelince hemen çekiyoruz zaten bir hafta gecikmesi söz konusu değil . . .