ya ilk yarışmada biri yapmış herhal bunu.. onun yuzunden millet birbirinden şüpe duyar hale gelmiş.. bilmiyom o eleman formdamı hala ama biraz deil baya dengesiz miş kendisi.. yani 1000 de 1 çıkar bölesi siz ...
kafanıza takmatın bunları atın gollerinizi güzelce yarışak vede ben birinci olayım :lol: pihaaaaa
( ha buarada diger taraftada sordum birisi sölese ya ben niye yandaki resmimi göremiyom eklemiştim profile bir resim am yok....)