ya evt çalarlar şalacak olanı tıkayamassınız...
neolmuş canım sonuçta kazanacak olan güzel gol değilmi...
başkasının golü ile yarışma kazanıpta neapacaklar 1000 de 1 kişi yeltenir ona onuda boşverin gitsin..
kasmanın lüzumu yok bence ha nediyonuz.. benim goller hazır bekliyo..
yollıyım işte..