movie maker mi?
bende gamecam programı var oradan çok düzgün bir şekilde tam istenildiği gibi kaydettim.ayrıca movie makerla neyini düzelticem ki.gerçi ayrıntılı olarak anlatılmış,ama niye şart onu anlamadım?
uzantısı içinmi yoksa 2 açıdan çektiğimiz kaydı birleştiricez falanmı?
ya neyse o golden vazgeçtim zaten daha düşük boyutlu bir gol göndericem.