beyler , iyi güzel hoş yarışma düzenliyorsunuz ama;
bence golün hangi zorluk seviyesinde atılmış olduğu herşeyden daha önemli .Normla modda 3 yıldızda atılan bir gol ile master lig 5 yıldızda atılan golü kesinlikle aynı yarışmada değerlendirmem bn olsam.
o zmana diyeceksinizki ne yapalım yani;
bence golü gönderen rar dosyasının içine save inıde atsın nasıl olsa save de belli oluyor. ve de her zyıldız için bir katsayı belirleyin ve de oyları onunla çarpın .
.
bence kesinlikle böyle olmalı; katsayuılrı belirleyip yaoarsanız bu işim dah kaliteli bir yarışma olur.