Exvision Arkadaşlar gereken çoğunluk sağlanamadığı zaman beklemek zorunda kalıyoruz . Movie maker için inndir.com a bakmanı tavsiye ediyorum . .
taycan Arkadaşlar çalışmalırınız çok güzel...Bunların nasıl çalıştığınıda yazarsanız sevinirim...Ben bu SCN GOAL CONTEST yükledim rar olarak ama açamadım hata veriyor..yardımcı olursanız sevinirm..Başarılarınızın devamını diliyorum..
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: taycan Arkadaşlar çalışmalırınız çok güzel...Bunların nasıl çalıştığınıda yazarsanız sevinirim...Ben bu SCN GOAL CONTEST yükledim rar olarak ama açamadım hata veriyor..yardımcı olursanız sevinirm..Başarılarınızın devamını diliyorum.. Ne gibi bir hata verdi ?
Black Cat Arkadaşlar şimdi ben scn goal contest 4 te 1. oldum ya.hani şöyle bizi gaza getirecek küçükte olsa hatıra niyetine bir ödül yokmu acaba? :drooling:
PaoLo_RosSi bu fraps dosyasına kaydettiğim dat dosyası ama moviemaker da al kısmında görünmüyo bu naapçam :confused:
PaoLo_RosSi ya ben fraps ı yükledim movie maker i da yükledim sonra fps 40 yapıp oyuna girdim save dosyasında kaydetçeğim kısmın başında ve sonunda F9 a bastım sonra c deki fraps dosyasına yeniden baktım fraps64.dat diye bi dosya var bu da moviemaker da görünmüyo yanlış yaptığım bişey mi var?
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi ya ben fraps ı yükledim movie maker i da yükledim sonra fps 40 yapıp oyuna girdim save dosyasında kaydetçeğim kısmın başında ve sonunda F9 a bastım sonra c deki fraps dosyasına yeniden baktım fraps64.dat diye bi dosya var bu da moviemaker da görünmüyo yanlış yaptığım bişey mi var? cevap yok mu ben de gol yollamak istiyorum
Exvision Video hazır yarın sitemizden indirebilirsiniz. Yeni uygulama başladı . Artık 10 gol değildi 5 gol olacak videolarda . . Haberiniz ola ;)