bende yolluyorm az sonra..bnmki yarışmadaydı çıkartmamışsınız :)
öff ne yaptıysam upload etmedi..mail de açılmıo..benim var olan golümle katsanız yarışmaya..gecikicem çünkü uğraşıorm olmuo..10 dk dır waiting yousendit bilmemne diip duruo..mail de açılmıo :(
saat kaça kdr alıyosunuz?