Merhaba arkadaşlar ;
Yaşadığımız bazı sorunlar nedeniyle 2.yarışmamızı iptal etmek zorunda kaldık.Şimdi ise yeni bir ekip kurarak tekrar sizlerleyiz.
.
**Katılmak isteyenlarin yapması gerekenler şunlardır ;**
**.**
**1-**Kayıt ettiğiniz golü 2 farklı kamera açısından çekmelisiniz.2den fazla açıdan çekilen goller kabul edilmeyecektir.
**2-**Herhangi bir yerinde yazı eklenmemiş olmalıdır.
**3-**Oylamaya katılacak goller maillerinizin bize geliş zamanında göre sıralanacaktır.
**4-**Gönderilen gollerde öncelik farklı kullanıcılara verilecektir.
**5-Yarışmadaki yetkililer Exvision - KiNG . **Bizim haricimizde başka bir şahıs yetkili değildir.
**6-**Sadece mailimize atılan goller değerlendirilecektir.Onun haricinde foruma gol yollamayınız.
**Turnuvaya katılacak arkadaşlarımız scngoalcontest@gmail.com adresine gollerini veya upload ettikleri videoların linklerini atabilirsiniz.**
.
**Maillerinizin başlıkları SCN GOAL CONTEST yazmanızı rica ediyoruz.**