KiNG biz açıklamayı yarısmanın iptalinin nedeni içn söledik ve açıklamamızı yaptık da.Konu realfox boy a geldiği için yazım ben alıntı yaptığın yazıyı.Ayrıca yazım sana hitaben değildi.Herkese hitabendi bunu da belirtmek isterim
jack_alkara Orjinal Mesajı Yazan: KiNG biz açıklamayı yarısmanın iptalinin nedeni içn söledik ve açıklamamızı yaptık da.Konu realfox boy a geldiği için yazım ben alıntı yaptığın yazıyı.Ayrıca yazım sana hitaben değildi.Herkese hitabendi bunu da belirtmek isterim yaww bu sitede sansur de varmisssss!!!ne kadar ayip!!!!!!!!! :whoa: tamam bu uyarından sonra, birdaha sormam banladıgınız uyeyle ilgili bisey ama sizin de bu uyarıdan once yazilan yazilarımı silmemeniz gerekmezmiydii!??? :bilmemki:
SonKatip Sitede sansür falan yok dostum. Sadece konuyu uzattı arkadaşlar. Onlarda açıklamaları görmeyenler idi. Yani ortada fol yok yumurta yok. Biz keyfimize bakalım.
ceza99 Orjinal Mesajı Yazan: KiNG biz açıklamayı yarısmanın iptalinin nedeni içn söledik ve açıklamamızı yaptık da.Konu realfox boy a geldiği için yazım ben alıntı yaptığın yazıyı.Ayrıca yazım sana hitaben değildi.Herkese hitabendi bunu da belirtmek isterim işte bn açıklamnızı göremedm de ondan sordu neyse önemlı dgl bu ara edıtlemeye de dıkkat etcem msjları.. ;)
KiNG Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Sitede sansür falan yok dostum. Sadece konuyu uzattı arkadaşlar. Onlarda açıklamaları görmeyenler idi. Yani ortada fol yok yumurta yok. Biz keyfimize bakalım. arkadasım sanırım herseyi anlatmıs üstüne bisey eklememe gerek var mı.Konu daha cok uzamasın diye sildim mesajlarınızı ve fark ettiysen hep realfox ile ilgili yazılan mesajları sildim.Sonkatip in dediği gibi siz bakın keyfinize.Yarışmanın tadını cıkarın.Diğer konulara girmek anlamsız.Ceza arkadasım sana hitaben bisey söylememistim zaten.Bi sorun yok yani :)
jack_alkara eywallah oyle diyosan oyle olsun ;) hadi gonderin videomuzu da oylayalim ozaman golum yok ,bari o oy veriyim! :) amaa en guzel gol de gitti hani!!! :lol:
DeNiZ hala uzatıyosunuz farkındaysanız arkadaşlar..bırakın gerekenler yapılmış,halledilmiş ve düzenlenmiş işte..boşwerin.. neyse goller tamamlanmış heralde..video yakında hazır olur..üstelik bu kez upload sorunu fln olmaz..çünkü organizasyon scn nin elinde..hem böylesi daha iyi oldu..
cracks ewet bende gol dosyamı gönderdim.benimde nickimin altını çizebilirsiniz. bu arada bıorakın şu realfoxboy tartışmasını yaw.bu yeni bi yarışma
Exvision **Cracks golün elimize ulaştı .** Arkadaşlar konuyu dağıtmayın lütfen gereksiz mesajlar silinecektir haberiniz olsun . . . Gün içerisinde hangi saatte gol alımının bitirileceği duyurulacaktır.
Exvision Arkadaşlar bir-iki haricinde tüm goller tamamlandı.Eğer gün içinde üstte yazılı arkadaşlar gollerini yollamazlarsa yeni arkadaşlara sanş verilecektir. Ayrıca 3. yarışmada birkaç kural değişebilir şimdiden söyleyeyim . . .
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Arkadaşlar bir-iki haricinde tüm goller tamamlandı.Eğer gün içinde üstte yazılı arkadaşlar gollerini yollamazlarsa yeni arkadaşlara sanş verilecektir. Ayrıca 3. yarışmada birkaç kural değişebilir şimdiden söyleyeyim . . . ne gibi kurallar.
DeNiZ ühehu ya yıldız kuralı fln koymayın lütfen..beceremiyom öle 5-6 yıldızda oynamayı :( kurallar da harbi kural olur :) birde şu oylama belli bi oya kadar sürse..mesela 100 oya kadar ??
cracks Orjinal Mesajı Yazan: benim işçin sorun yok.ben zaten 5 yılodızda oynuom :)6 çıkartım 6 da oynucam
blood1453 ben 5 yıldıza düşmem zaten ya 6 yıldızda oynuyorum yada 6 yıldızdan da iyi bi arkadaşım var onunla :)
44ahmetov şimdi bitane gol linki gonderiyorum. eger bu hafta olamazsa lutfen gelecek haftaya alın. lutfen bide golum eger ulasırsa haber verirmisiniz?
DeNiZ sıra siz de mi? dağıtmayın yahu..msjları düzenleyip öneriler sunun bari..boş msj sayılır.. gereken goller gelmezse 3.ye alınmış gollerden isteyin bence..gerçi onlar da iptal edilmiştir :)
KiNG elimizde su an yedek goller var.Su an video yu tamamlamak için stravsos ve felipe2003 ün gollerini bekliyoruz.Aksam 5 e kadar zamanları var.Eğer o süreye kadar gollerini yollamazlarsa yedek arkadasşarı devreye sokucağız.Bu akşam klip hazır olucak.Ve oylama başlıcak.İçiniz rahat olsun sevgili arkadaşlar :)