TeKiN uA :D:DOzaman Sorun YOk Bende Taiwandan Ucuza Bi Hp,Olimpiya Fln Satılır :D 2 Gun Sonra Patlarsa Şaşırma:D
CrossOver 3.dijital fotoğraf makinesini aldık dubaiden 350 dolara burdaki fiyatı daha fazla nikon S1 olması lzm siyah ve ekranı geniş çon memnunum 5.1 mp:)
SuperBamm herkes kaçak fotoğraf makinesi alıuyor. yakında devlet kayıtsız fotoğraf makinelerinin objektifini kapatma kararı alır :D
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm herkes kaçak fotoğraf makinesi alıuyor. yakında devlet kayıtsız fotoğraf makinelerinin objektifini kapatma kararı alır :D benim ki kaçak değil valla:)
Cesc Canon PowerShot S1 IS. Japonya'dan aldık, aldığımızda burda 850$'dı, Japonya'dan 550$'a aldık. Bir sürü özelliği ve modu var. Süper bişey. 32x zoom var. Tek eksiği 3.2 mp olması, ama diğer markaların 8 mp'lik makinalarından çok daha net çekiyor.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Canon PowerShot S1 IS. Japonya'dan aldık, aldığımızda burda 850$'dı, Japonya'dan 550$'a aldık. Bir sürü özelliği ve modu var. Süper bişey. 32x zoom var. Tek eksiği 3.2 mp olması, ama diğer markaların 8 mp'lik makinalarından çok daha net çekiyor. 3.2 benim telefon be :P Ama hakketten böle oluo mp si iyi olana çoğu fotograf makinesi net çekemio ama işte seninkide ölemiş az mp li, djitallerin bazıları böle net anlamıom bu konuyu mp si iyi olup neden netlik ayarları kötü olur ki ?
Thor Lens kalitesiyle de ilgili birşey. Mesela fotoğraf makinalarında CCD kullanılır. Cep telefonlarında ise CMOS. SonyEricsson S700i CCD lens'e sahiptir. Bu sayede başka bir 1.3MP telefondan çok daha iyi çeker. Ama CCD çok güç tüketir, pahalıdır, vs.
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq Y.o.K (lazımda diğil) bence gayet g.e.r.e.k.l.i birşey. (en azından benim çok işime yarıyor)
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko 25.10.2005, 21:12 Var ve gayet memnunum çünkü web cam ihtiyacımıda karşılıyor hala aynı makinedeyim 2.5 mp´de kaldim tek degisen cam olarak kullanmiyorum :)
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko 25.10.2005, 21:12 Var ve gayet memnunum çünkü web cam ihtiyacımıda karşılıyor hala aynı makinedeyim 2.5 mp´de kaldim tek degisen cam olarak kullanmiyorum :) 2.5de hiç yokdan iyidir. ;) Sanırım 1cep telefonunda 8mp'de çıkmış.Ama henüz hangi marka olduğu istihbaratlarım tarafından bana iletilmedi. :P :)
ŞANLI_ Yok. Kullanmamda Foto mak. telefon işime yarıo ama tlefonum 2.0 mp yerine şöle 3.2 veya 5 olsa harika olurdu. Güzel bişey ama her dakka telfon qb yanında taşıyamıosun. özel günlerde zaten herkes getirio makina. öenmli olan her yerde kullanabilceğin çift fonksiyonlu bişey ( cep teli qb :p )