tufancelik Canon 400D ve Nikon D200 Fotograf Ögrencisiyim, Yetenek Sinavi'nda 2. olmustum. http://www.flickr.com/photos/tufancelik
tufancelik Ayrica Nikon, Canon'dan daha iyi bir makina. D70'i Canon'un 450D modelinden bile daha iyi hatta.
KennyOii canon kullanan pek insan görmedim nikon popüler olmasının yanında menüleriylede kolay kullanımı, kalitesiylede çok iyi en iyi olduğunu söyleyemezsin türünün iyilerinden dersin herkes kendi malına en iyi derse 200milyona alınan cybershot'lar içinde en iyi denebilir..
tufancelik Ayrintiya girmek gereksiz, 2 modeli karsilastirdim, türden öte; model söyledim. 'En iyi' demedim, 'daha iyi' dedim. Üstelik Canon ve Nikon sahibiyim. Laf carpma, ben de o iste fena sayilmam cünkü.
bystevie Yok, almayı düşünüyorum, Canon A590 / Manuel kontrol.. Biraz beklemem lazım ama bütçenin çoğalması için :)
venomX var ama eskidi 6.0mp onu satıcam ve aşağadaki makinelerden birini alıcam.ikiside HD video kaydı yapabiliyor
Asiruh Bjk Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 var ama eskidi 6.0mp onu satıcam ve aşağadaki makinelerden birini alıcam.ikiside HD video kaydı yapabiliyor Fena makine bunlar :)
uurture Arçelik ADK 870 7.0 Mega Pixels :) ,Gündüzleri gayet güzel çekiyor fakat geceleri istediğim görüntüyü alamıyorum gece moduna ayarlasam bile görüntü bulanık net cıkmıyor :S