Mc.Speedy VarGayet memnunum 2500 x 1920 çözünürlük var...6.0 megapixel gerçekten çok iyi bi makine...
deathstorm9999 war ama bende aslında memnun değilim değiştirmeyi düşünüyorum e nede olsa hergün bi yenisi cıkıyor demi ?
Dabulu dijital fotoğraf makinem yok ama 76 10 telefonum var 1152x864 boyutlarında çok kaliteli resimler çekiyor. data kablosundan pc ye de attın mı dijital fotoğraf makinesi görevini görüyor :)
oKB almadım cep telde allaha şükür kamera var pek yetmesede zaten pek işime yaramaz ya maksat hatıra olsun:)ama dijital olmayan fotoraf makinem var
TeKiN uA Bende Canon A 400 Var , Juzam Demişinde Sudan Ucu Bir Sony Canonun 3 Megapixeli Seninkinin 12 Sine Bedeş Olur.! Hp De Oyle 16Mg Makineleri Var Ama Cekimde Hic İşi YOk!
juzam iyi de baba sen benim hangi marka aldığımı nerden biliyon sorması ayıptır bnm kamerada sony sudan ucuza aldım kaçakcıdan orda