rixi HP Photosmart M407 aldım.daha alalı 3 gün oldu.Çok memlunum güzel makine.512 mb. lik kart aldım ve 44 dakika video çekiyor 400 de resim silinebilir.
serkann Orjinal Mesajı Yazan: emreun HP Photosmart M407 aldım.daha alalı 3 gün oldu.Çok memlunum güzel makine.512 mb. lik kart aldım ve 44 dakika video çekiyor 400 de resim silinebilir. hayırlı olsun
gok90 bende de var hp photosmart 735 kesinlikle almayın bu makinenin pili acayip çabuk bitiyo ve tuşa bastıktan 3 saniye sonra çekiyo resmi
ismet_nash bende de OGATECH--OG6600 var markasına bakılınca güzel bişe değilmiş gibi zannediliyor ama mükemmel birşey yani....
CrossOver var hp m417 5.2 mp yanında 256 mb kart hediye ediolar hemen koşun alın:Dşuan bi 256 bide 512 mb lık kartlarım var mutluyum huzurluyum:)
KalkVeSavas çok pahalı bu aletler,3 yıldır piyasa ucuzlasın diye bekliyorum,daha sonuç alamadım,bekleyişim devam ediyor.fotoğraf camiası beklesin beni az daha.