Orjinal Mesajı Yazan: sofist
HP Photosmart M307 (3,2 Megapixel) kullanıyorum. Gayet güzel bir makine. 3x optik 5x dijital olmak üzere 15x zoom`u var. 128 MB hafıza kartı aldım bir tane de, 1 MP`de 380 tane fotoğraf, ya da yaklaşık 12 dak. sesli video çekebiliyorum. Flaşı biraz az geliyor ama idare ediyoruz onu da. Tavsiye ederim, hem fiyatı düştü bu ara, hem de M407 diye bir üst modeli çıktı 4 MP.
Aynısından aldım 230YTLye.
1GB MMC kart aldım yanına:D
650 tane 3 MP(kaliteli) foto sığıyor.
Ama manual focus yok+ yawaş çekiyor.
Ama bence bu fiyata alınabilecek en iyi makine diyorum.