Ya sürücü CD sinda OC tool olur ya da internetten bulursun OC programları.
Mesela bende MX 440 var yanında gelen sürücü CDsinde OC Tool vardı.
Kurunca direk ayarlardan OC yapılabiliyor.
Ama öyle birden yükjseltmemen gerekiyor hızları. Yavaş yavaş yükseltmelisin.
Bir de Ekran kartının fanını ve soğğutucusunu güçlendirmelisin.
Özellikle Ramlerin üstüne hetsink takmalısın.
NOT:Resimdeki hızlar MX 440 ın default hızlarıdır.