RubenMartin hacılar, bilgisayarla 256mb fx5500 geldi fakat istediğim performansı alamıyorum. sistem p4 3000 ve 512 ram... Sizce 9600xt alayımmı??? Verdiğim paraya değermi??? Cevaplarınızı bekliyorum.....
DeNiZ dostum ekran kartın yüksek,ramin düşük :( elbette istediğin performansı alamazsın..o ekran kartını değiştirmeden önce paran varsa ram al..hala memnun kalmaazsan değiştir..ama emin yüksek bi ekran kartı alcan yine aynı sorun kalcak..çünkü ramin düşüük..bende de öle..
adigeserdar ya ben de ekran kartı hakkında 3 gundur arastırıyorum sonunda 9600 xt almaya karar verdim.Ve dediğin gibi ilk kez bir sorun duydum bu ekran kartı hakkında :bilmemki:
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: RubenM nasıl 512ddr ram düşük yaa. kimin 1gb ram ı war??? yanlış okumadın dimi?? 2 tane 512 ddr alırsan 1024 olur..hatta 2048 olanını da gördüm..yüksek ekran kartına yüksek donanım gerekir..ram da etkiler..
goti oha bende 9600 xt var ve canavar ötesi yani sanırım o arkadaşın kartı sorunlu çünkü oyunlar dehşet görüntü kalitesi veriyo üstelik çok hızlı ve kararlı bir kart.marka önemli tabi...aa fsa ful açık hiç kasmadan oynuyorum ve çok düşük bi sistemim var p3 1000 gibi 256 da ram var sd....yani gerisini siz düşünün ama sağlam bi oyun oynarken görenler bu sistem olduuna inanamıyo.çünkü min req tabanında birçokoyunda harikalar yaratıyo bu kart..sapına kadar tavsiye ederim 9600 xt bravo ed powercolor....(farcry gibi bi oyunu full grafik çok az kasılma ile bu sistemde oynuyorum.ayrıca nfs u2 yi hayret dedirtecek görüntü kalitesinde çok az yavaşlıkta oynayabiliyorum o kasılmada ramdan kaynaklanıyo)hız ve görüntü kalitesi + fiyat diyosan bu kart biçilmiş kaftan....gerçi üzerine az para konup 9800pro alınır ki o zaman uçarsın.......tavsiye edilir kısaca
adigeserdar BİDE ŞI-UNU ANLASAM AA VE FSA DEDİĞİNİZ NE ANLAMA GELİYOR??? :confused: :confused: VE ASUS 9600 XT DAHA İYİ DEĞİLMİYDİ?
DeNiZ goti.. ekran kartının tam adını ve tam özelliklerini ver..bi de kaç mb ddr_? 256 mı? 9800 pro nası? fiyatı ne ikisininde ?
RubenMartin arkadaşlar kartı aldım... Sapphire 9600xt 256 mb... Performans mükemmel.. PES4 ve Doom 3 te... Eğer ekran kartı olacak warsa durmayın alın..
erelfb 1 gb ramlar çıktı olm uyumayın :D bende 2*512 war fx 5700 256 mb ile kasmadan oynuyorum her oyunu p4 2 ghz
Hami(10) daha öncede 9600 xt almayın diye söylemiştim başka bi konuda sebebi işte aşağıdaki resimlerde üstteki kendi 9600 xtm ile az önce çekilmiştir en iyi ekran kartı test programı olan 3d mark 2003 ü kullandım buda 128 MB ASUS 9550 ile çekildi DEFAULT hızı kartın 250/400 overxloklu hali ise 400/600 ve sonuç
RubenMartin yaw hacı almadan önce 30 çeşit görüş dinledim... Nvidia almamayada yemin ettiğim için bu kartı aldım... Orta seviye üst kategoride üstüne yok die yazmıştı derginin biride... Ama her neyse.. Ben istediğimi aldım.. Kasmayada gerek yok... Öneririm yani..
Hami(10) ah keşke 2 kişiden alsaydın görüş onlarda bilen olsaydı maralin bozulcak biraz ama 75$ lık kart 200$ kartı geçti testlerde maalesef olay biraz da şans işi ben 9600 xt yi aldı m bi ton paraya bu kart çıktı ardından
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) ah keşke 2 kişiden alsaydın görüş onlarda bilen olsaydı maralin bozulcak biraz ama 75$ lık kart 200$ kartı geçti testlerde maalesef olay biraz da şans işi ben 9600 xt yi aldı m bi ton paraya bu kart çıktı ardından ya hami..dediğin şeyi hatırlıorm..bi de ben ekran kartlarından pek bişi anlamam..dolayısıyla bu testten de bişi anlamadım.. :bilmemki: sen bu işlerden anlıosun..bana biraz abi tavsiyesi verir misin? bi de öle overlock la fln uğraşmak istemiorm..sen şu anda 200$doları geçmeyecek en ii ekran kartının adını söyler misin?bi de tabi görüş ve tavsiyelerini de? :o
RubenMartin walla abi benim için sorun değil... Sorun yaşayacağımıda hiç zannetmiyorum çünkü sistemim sağlam... Yoksa bunu da değiştiririm...Bi kere 128mb.ekran kartını da hayatta almam. Bilmiyorum kulağa iyi gelmiyor...