Orjinal Mesajı Yazan: alex85
sacmalamaaaa.. senin bilgisayardan hic bilgin yok beeee
256 DDR Ram bile yetiyor..
Bende 512 var ve problem yok, ok.
Ruben kardes, bende taaa eski Radeon 9500 Pro var ve süper calisiyo.
Önceden Geforce FX5600 bilmem ne vardi, bise yaramiyor. Sende ATIye gec derim. ATI RADEON ekran kartlari daha iyi.
ARkadaşım böyle iğneleyici yazılar yazammanı tavsiye ederim.
Şahıslar hakkındaki düşüncelerini biraz daha seviyeli yazmalısın.
----
Bu arada; RAM ile Ekran kartı arasında bir bağ yoktur.
Ama Ram arttırınca performans artarmı ? Tabiki artar, fps yi bile direk etkiliyor.
Ama; bu ekran, kartına bu kadar ram; şu ekran kartına, şu kadar ram gerekli gibi şeyler bana da şaçma geliyor.
Şu oyuna şu kadar RAM denilmesi daha doğru bence.