Elensar77 yarısma dısındanda birileri bana oy versin bu is tatlıya baglansın ben gec kaldım gormekte yafff.... :D
götveren Orjinal Mesajı Yazan: BigCat bidaha olsa bu yarışma,iyi oldu :) ben yanlışlıkla resmimi koydum.hiçbişeyi okumadan bu kim yaw eğer BigCat se 15 yaşında olduğundan emin misin???
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn bu kim yaw eğer BigCat se 15 yaşında olduğundan emin misin??? 15 değil,16. 16 yazması için doğum günümün geçmesi lazım burda :) ama yinede yaşıma göre büyük sayılırım :)
tifosie büyük rekabet oluyo walla lemonde yine biraz açmış ama ben hala hellraiserden atak bekliyorum :)
Pizarro beyler bende kendime wermesem kimse wermiyo yuh be kardeşim insan bakar 0 oy ayıp olmasın diye biri oy weriri sonracıma beni mutlu eter tuh size :)
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: LeMonde +5 oy arayı açtım beyler;) tebrikler :applause: :applause: :applause: