Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Bana göre de hellraiser o kadar yakışıklı değil o nasıl 19 oy aldı peki? :confused:
o kadar yakışıklı değil mi :confused: bence yarışmanın en yakışıklı olmayanı (en çirkini diycektim ayıp olmasın arkadaşa ama görüşüm bu:) :)
eğer resmi avatardakiys ona baktım ben goralı gibi :scn_op: