frankly Ya bı dahakı yakışıklı yarışmasında sadece modlar admınler ve patchmakerlar katılsın bizde seçelim bi görelim sizi nasılsınız bi bakalım bu yarışmad çoğu kişi account açmış yakıştıramadım :(
Hami(10) hiç adil bir yarışma olmadı ya millet tanıdık tanımadık herkese bana oy verin diyo msn den yok böyle bişey sonuçlara da inanmıyorum millet eşe dosta vermiş bu kadar sonuçlar gerçeği yansıtmıyor yani bence en yakışıklı watcher resmini koymamış ama:)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Makaay kazanacak kişi belli o zaman ismini vermek istemiyorum o anladı:D yaw olsun bu yarışma olcakmı?
götveren Orjinal Mesajı Yazan: Makaay sonucta adaşımdır alabilir isimden kazanıyor:) :scn_olma: yapma bab bu kadar da abartma:) bende şaştim walla bu kadar oy almasina... :whoa:
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: Michael Corleone Bu oylamaya herkesin resimlere bakarak katıldığını sanmıorm. Hatta büyük bir çoğunluğun. bende öyle düşünüyorum
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: Speedy Son Durum ------------ LeMonde-20 hellraiser-18 Baris_1905-17 söylemiyim dedim tutamadım kardeşim yukarıda zaten kimin kaç oy aldığı gözüküyor niye yazıyosun bi daha . yarışma bitince en son kazanan açıklanır olayı dramatikleştirmeyin:) :gurup:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN Ya ben Barisin bukadar oy almasina hic anlamadim Bişey yapmadım valla... Ister inanın ister inanmayın almışım işte oy ama başka hesap açmadım ama bazı kişilerden oy wermelerini istediğimi kabul ediyorum :scn_uyku:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn :scn_olma: yapma bab bu kadar da abartma:) bende şaştim walla bu kadar oy almasina... :whoa: Bana göre de hellraiser o kadar yakışıklı değil o nasıl 19 oy aldı peki? :confused: