*{Bå®ô$_1905}* hellraiser beklemedigim kadar oy almis helal walla ben 10'u geçemez diordum ama adam basini aldi gidior :) Herhalde sitede tanidigi arkadaslari çok :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: AnyoneAnswerMe hala 1 oydayım,kahretsin. ama henüz herşey bitmiş değil. hiç bir zaman umudunu yitirme. :)
Ronaldinhoo LeMonde : 18 hellraiser : 17 BaRiS_1905 : 15 Müthiş çekişme devam ediyor bakalım en sonunda hangi yakışıklı kazanacak? :D
mazlumfirari valla ben rahatım 4 oy almışım orta sırralarda idare ediyoruz bana oy verenlere gönülden teşekkürler ediyorum desteğinizi eksik etmeyin efenim
legendeleven ALLAH rızası için be bi oy...bana oy verirsenizzzzzz...napcam oy verin görürsünüzz..:D :kavga: :silah: