İsmini burda verip rencide etmek istemediğim bir üyemiz birden fazla üyelik açıp kendisine oy verdiği için anketten çıkarıldı ve 1 ay da ban cezası aldı.
Ne biçim bir mantıkla hareket ediyorsunuz anlamam mümkün değil.Şurda kaynaşma olsun diye hiç bir ödülü olmayan öylesine bir yarışma düzenliyoruz ve yapılan şeylere bak.