Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man
Beyler şu Lemonde'yi fazla abartıyosunuz. Benim favorilerim militan ve Haluk. Ha LeMonde çirkin değil ama abartılacak kadar da değil. Mesela militan da gizemli bir hava var.Scorpion'da çok kötü değil. O da favorilerimden. Ama LeMonde'nin üç tane artist resmi var diye de ona oy verecek değilsiniz ya!!!
Kimsenin tipini filan eleştirmiyorum ama ,benim lemondede gördüğüm şey şu,yakışıklı yada çirkin olmasını bir kenara bırakıyorum..
Bana ilk bakışta öyle geldi ki,hani liselerde olur ya,tüm kızların arkadaşı,çıplak fotolara sözüm yok ama üzerinde mavili kazak ile arkaya bakışı var bir,ne biçim bir bakış o öyle,inanın nefret ettim resimden,sanırım zil çalmış ve içeriye giriyor.
VE derken gözler kısılmış,bir söz diyeceğim ayıp değil ama demiyorum..
Lise ...neyse ...Mavi kazağınla arkaya baktığın resimde özellikle bende,çok piyasa ve boş kafa bir adam izlenimi uyandırdın..
bu arada tipine laf atmıyorum,bakışına takıldım ben,ondan bahsettim.
Hani ilk görüşte,bir harekette verilen ilk izlenim vardır ya,ondan bahsettim,yanlış anlama.
Kısaca benim duygularım bunlardı.
Bu arada kendime oy attım bende.