abi kıl oldum şu lemonade'ye ya.....ulen biz de diğer herkes gibi mütevazi resimler koyduk.....o eleman gibi kıçımızı başımızı açsak heralde bize de oy verirlerdi.....ben anket için soyunmam abi.... ;)
haksızmıyım yani dostlarım arkadaşlarım!!..
bu arada benim de gönlüm kötü kediden yana....ama takdir edersiniz ki tek oyumu da kendime verdim ihihih :) yani 2. bi oyum olsa direk kötü kediyeydi..