Beyler şu Lemonde'yi fazla abartıyosunuz. Benim favorilerim militan ve Haluk. Ha LeMonde çirkin değil ama abartılacak kadar da değil. Mesela militan da gizemli bir hava var.Scorpion'da çok kötü değil. O da favorilerimden. Ama LeMonde'nin üç tane artist resmi var diye de ona oy verecek değilsiniz ya!!!