Original buyrun arkadaslar... kusura bakmayin bununla idare edelim ilerde yeni resimlerde koyabilirim :D
sertacbjk eğer bilg.format atmamş olsaydm kuzenmn kamerasndan kendi resmlerimi çekmştm onları yollardm ve lemondeyi zorlayacağımı düşünüyorum:) ama maalsef gitti resmler tebriklerr lemonde
Flexy Uluslararası II.Scn En Yakışıklı Üye Anketi ne zaman olur acaba,çoğu kişi oylamalarda gördüde bu topici ;) ,yeni nesilede şans verelim
Flexy Gerçekten güzel bi mücadele olmuştu yenilerle daha da renkli geçmesi dileğiyle. Dikkatimi çeken bi konuda herkes oy almış sıfır çeken de yok !
Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: Flexy Gerçekten güzel bi mücadele olmuştu yenilerle daha da renkli geçmesi dileğiyle. Dikkatimi çeken bi konuda herkes oy almış sıfır çeken de yok ! Çünkü çoğu kişi kendine oy verdi;)
LeMonde Milet teşekkür ederim oylarnız ve tebrikleriniz için! :applause: :hugs: :meksika: :meksika: :meksika: