Beyler izninizle goller için yorum yapıcam..
1. Yakışıklı değil ama bir sempatikliği var
2. Mesafe çok yakın (kalede de rüştü):) olmasa güzel gol olucakmış
3. Güzel aşırtma (yalnız sağlam kaleci hatası var)
4. Bu mudur? Budur...
5. Bunu pek anlamadım aşırtmaylanmı yapılmış yoksa direk vuruşmu
6. Kalecinin hatasıyla ama top çok iyi yere gitmiş
7. Klasik ama çok uzaktan.
8. Bu gol harbi enteresan sol ayağının dışıyla falso?? Çok klas gol olmuş
9. Bu pozisyon golden çok en iyi orta yarışmasına giderdi
10. Bu golü atmak için çalışılmış gibi geldi.(galiba 1-2 yıldız çünkü adamlar koşmuyor:)