realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm ya nası eskisi var ya..benim yeni golüm daha manyak daha harika..ondan 1000 kat daha güzel..gangboyunkine benzio..ama daha soldan..ben o eski dandiirik golle nası derece yapcam ya..ya olm yenisini ekle ya..:( senin yenisini alamadım. linkten indiremedim ve msn den de yollayamadın ya. yazdım buraya kaç defa. Yeni golünü artık bir dahakine yollarsın. kusura bakma valla. Seninkinde ve felipe'ninkinde sorun çıktı hep. Sizinkileri bir dahakine kullancaz artık. ok?
merto873 ya uzaktan goller cok kolay benim arkadasın kac tane golu var ole orta yuvarlaktan atıyo adam cunku kaleci onde oluyo deneyin hızını ayarlarsanız gol atarsınız cok uzaktan
DeNiZ yaa oooof..hem yollayamadın değil..msn yollamadı..sorun çıkarttı..ben çocuk muyum da yollayamıyacam..ben fıstık gibi indiriom kendi golümü ya..şimdi diğer sefere daha güzel goller gelecek biz de şapa oturcaz bu golle..neyse.. :scn_oku: :bilmem: :,( :rolleye3: :scn_oku:
DeNiZ :kusmuk: :bilmemki: :scn_ask: RAUL">http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=14G728LB1A9VV2HOM6Z6VR5J91>RAULGOLÜM işte bu da gol.. :scn_olma: :scn_oku: bi deneyin..başka indiremeyen de olcak mı? :kusmuk: :rolleye3: :scn_olma:
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm yaa oooof..hem yollayamadın değil..msn yollamadı..sorun çıkarttı..ben çocuk muyum da yollayamıyacam..ben fıstık gibi indiriom kendi golümü ya..şimdi diğer sefere daha güzel goller gelecek biz de şapa oturcaz bu golle..neyse.. işte bu da link..bi deneyin başka indiremeyen de olucak mı? :scn_oku: :bilmem: :,( :rolleye3: :scn_oku: olmuyor. Nedenini bilmiyoru. valla kusura bakma adamım. Senin yüzünden gelmedi demiyorum zaten. bak felipe'nin golü de bir türlü alamadım. :,( AFFET BENİ ADAMIM!!! :icon_cry: :icon_cry:
merto873 mehparemm ben indirdim i explorer la yavas ama flashget ile hızlı iniyo yalnız cok guzel gol
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm ya ama az hızda inio demiştin sen.. ya bende hiç inmedi. 0.2 kb/s ile indiriyordu. sonra birkaç dakika sonra tamamen kopup hata veriyor. Ha bi de upload bitti. yeni konu açılıdı oraya bakın.
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy ya bende hiç inmedi. 0.2 kb/s ile indiriyordu. sonra birkaç dakika sonra tamamen kopup hata veriyor. Ha bi de upload bitti. yeni konu açılıdı oraya bakın. merto indirmiş..sende sorun var kardeş..benim gol de yarışmaya dahil olsn yaa off
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm merto indirmiş..sende sorun var kardeş..benim gol de yarışmaya dahil olsn yaa off valla heralde sorun bende. Ya da eskişehir'in hatlarında.
realfoxboy HAFTANIN GOLÜ 1 İÇİN OYLAMA BAŞLAMIŞTIR!!!!! BURAYA BAKINIZ:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=39278 BUNDAN SONRA GÖNDERİLEN GOLLER 2. YARIŞMA İÇİN OLACAKTIR
Felipe²°°³ RealFoxBoy yok kizmadim ;) Valla ben Online oynadigimdan gol falan Saveleyemiyorum Sirf Online oynuyorum valla
DeNiZ ya bi de bi öneride buluncam..mesela böyle çok gol olmasın..en fazla 10-15 gol olsun..ve ilk 10 ya da ilk 15 in golleri oylamaya girsin..daha düzenli olur..hem rekabet olur :)