ÖNEMLİ : 2.Yarışma için goller **20 Ocak 2005** Tarihinden itibaren alınacaktır .
İlk yarışma için gol yollayan ama sorun yaşayan arkadaşlar ya bana yada realfoxboy arkadaşımıza golünü yollasın .
Mümkün olduğunca ilk yarışmaya katılmayan arkadaşların gollerini 2. yarışmaya almayı düşünüyorum . .
NOT : Bu mesajdan önce gol yollayan arkadaşlar bizlere linkleri atsınlar . . .