Orjinal Mesajı Yazan: merto873
ya wideo olarak gonderin demissin ama sole basit ve kucuk boyutta kaydeden bi program ismi de versen daha iyi, linki versen daha da iyi olur
pes4 forumda yazdım ben bir thread. Fraps diye bir program var onlar kaydediyon. ... eee neyse buraya koyuyorum açıklamaları ve kuralları
Kurallar:
- Her katılımcı her yarışmaya bir tane gol gönderebilir.
- Goller video formatında olmalıdır (*.avi , *.mpg , *.wmv)
- Kazanan oylama ile seçilecektir
Ve video yapımı:
1.Fraps'ı şu linkten indirin:
http://www2.fraps.com/FRAPS251.EXE
ve şu linkten de DivX'i yükleyin:
http://www.divx.com
2. Fraps'ı kurun ve çalıştırın. Ardından movies'e gelin ve sağda 40fps'yi işaretleyin. Küçültüp oyuna girin.
3. Oyun içinde kaydetmek istediğinizde F9 tuşuna basın ve bitirmek istediğinizde yine F9 tuşuna basın. program *.avi olarak kayıt yapar.
4. Videolar standart olarak C:fraps klasçrüne kaydedilir. Ancak program bunları sıkıştırmaz. Bu yüzden dosya çok büyük olur. Bunu küçültmek için aşağıdaki adımları izleyin (Movie Maker'a göre anlatılmıştır!!!!):
Movie Maker şu Windows XP ile birlikte gelir ve şu klasördedir:
C:Program FilesMovie Maker
önce doyayı movie maker'a alacaksın. sonra aşağıdaki film şeridine getireceksin. Ardından yukarıda filmi kaydet yada filmi oluştur seçneği var. onu seçeceksin (media player 9 varsa, eğer 10 ise bunlar soldadır). ardından kaliteyi seçeceksin. Broadband ntsc 1.5MB en iyisi ona göre (bunu yapın yani ). Videonuz hazır.
Herşeyi doğru yaptıysan 10 saniyelik bir video ortalama 1 mb yer kaplar.
Hem videoyu çekerken kare kare gider. sonra izlerken o kadar kötü olmaz. Bi de bunu azaltmak için frame per secondu (fps) arttırın. 40fps en iyisi. Ve sesi kapatın. böylelikle daha az yer kaplar.