blood1454 yaw bence haftanın değil en azından 15 günün golü falan olması lazım hadi şimdi attık gönderiyoz golleri tamamda, her hafta nasıl atalım gol güzel gol dimi ama ?
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: phistortis hırsız herifler hemen arakladınız he mevzuyu... adamım sen olayı bırakmışsın gitmişsin. millet isyan ediyordu. Hem bu yarışmanın formatyı değişik. Burada oylama ile seçilecek
stavros Haftanın golü olsunda 2. 3. 4. 5. filanda olsa iyi olur.Bende yakında göndericem bi tane şu programı bi çekiyim
realfoxboy gençler. 1 hafta 2 hafta diye kısıtlamıyoruz. Gol geldikçe ve belirli bir sayıya ulaştıkça oylamayı başlatacağız.
merto873 www.downloadhosting.com dan upload verebilen varmı yada dogru duzgun bi upload sitesi soyleyebilecek olan (ole 2 gunde dosyanın silindigi siteler degil ama)
realfoxboy şu anda 5 gol var. Mehparemm ve blood1453 kileri alamadım. Msn'den yollayacaklardı o da olmadı. Lütfen bir daha deneyin!!!
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: blood1454 realfoxboy benim kini en son msn den aldın dimi tamam ? evet şu anda bir tek mehparemm 'inkini alamadın (yenisini yani).
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 SENİN GOL BAYAA GUSELMİŞ AMA 90NA FLN GİRSE DAA SUPER OLURDU benim golde buna benzio daha zor bi yerden ama :) benim golü indiren var mı?