realfoxboy Ya burada böyle birşeyler oldu ama bişeye benzemedi ( kendimi gülmekten zor tutuyorum :)). Şöyle adam gibi bir yarışma yapsak nasıl olur. Olayı ben organize ederim. Her ay vatandaş bana video (ALTINA ÇİZEREK SÖYLÜYORUM VİDEO OLACAK) larını yollar. Ben onlasrı birleştirip tek parça haline getiririm ve burada yayınlarım. Ardından buna göre adam gibi bir oylmama yaparız ve kazananı seçeriz. Bence ödül gibi boş vaatlere ( zuhahaha :)) gerek yok. Ayın golünü atan kişi olmak bile yeterli bir ödül bence. Ne dersiniz?
DeNiZ kaydettiğim tek gol bu olduğu için bunu yolluyorum..doya doya seyredin :) yakında bi tane daha yollarım izin gelirse 2 taneye :o az sonra link vercem
DeNiZ :kusmuk: :bilmemki: :scn_ask: RAUL">http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=14G728LB1A9VV2HOM6Z6VR5J91>RAULGOLÜM 1.yarışmaya bununla katılamadım ama 2.yarışmaya bununla katılıyorum.. link çalışırken indirin..birleştrin yapacağınızı yapın.. :icon_cry: :,(
realfoxboy bakın ben bunu yapabilirim. Hatta bunu haftanın golü yapalım lütfen mod arkadaşlar başlığı düzeltsin "Haftanın Golü Yarışması" diye. Her cumartesi akşamı ben buraya kazananı açılarım ama konuyu sabitlerseniz çok iyi olur.
realfoxboy bi de herkes katılsın ve destek çıksın. Kimse gol yollamaz ve kimse oylamaya katılmaz ise bu bişeye yaramaz. Bakın yabancı pes sayfaları nasıl yapıyor olayı.
Felipe²°°³ Haftanin GOlu biraz fazla olur yeterince gol gelmeye bilir sonra gelmesi icin ikiser yollariz bence ayin Golu simdilik kalmasi lazim
realfoxboy yok yok gol gelir. ben inanıyorum. lütfen şu başlığı değiştirin ve lütfen yorum yapın biraz
Hami(10) alın benim gol diğer yarışmayada bunla katılmıştım http://members.lycos.co.uk/hami10/pes4.rar
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm işte uyduruk gölümün linki http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=1ZH28BVQ88UUE3OFBU3F3WS67K en iyi golü ben seçmeyecem. oylama yapılacak. Nasıl yapcaz ama???
jack_alkara haftalik olmasin aylik olsun,demedi deme sıkar haftalık olursa ve gerekli katılım olmaz bence ama sen bilirsin... ;)
Exvision **Bak goller CUMA akşamına kadar bu konuya eklenir . . Cumartesi ve pazar günü oylama yapılır . . Pazartesi sabah haftanın golü yazılır . . . . **
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Bak goller CUMA akşamına kadar bu konuya eklenir . . Cumartesi ve pazar günü oylama yapılır . . Pazartesi sabah haftanın golü yazılır . . . . çok iyi bence. Ancak golü pazartesi akşamı açılarım. Okul yüzünden. Gerisini ben hallederim. Şu anda 2 gol var zaten. 1 de kendim koyacam. Peki oylama işi nasıl olacak???
realfoxboy ha bi de aylık olarak kalması iyi. kabul. ama çok katılım oldukça süreyi kısaltırız. Yani en çok 1 ay ama çok gol olursa bu süre küçülür. HADİ GOLLERİNİZ BEKLİYORUM!!! ve oylama nasıl yapılacak???