blood1454 laflarına dikkat et yaşına göre davran, arkadaşın iyiliğini düşündüğüm için diyorum ben adam 250 mb şeyi upload nasıl etin... ufacık yaşınla bana SAKIN BİRADAHA HAKARET ETME SAKKIN !!!
Karubburak adam gibi konuş herşeye muhalefetlik yapma adamın asabını bozma sana ne ben adama soruyorum hemen atlıyosun sırf mezaj sayını yükseltmek için mesaj yazma sanal alemde artistlik kimseye yaramaz bunu unutma ben 89luyum bundanda rahatsız değilim heralde senin bi takım komplekslerin var unutma burası kavga yeri deil insanlar birbirleriyle bazı şeyleri paylaşmaya çalışıyo bi daha benim yorumuma yorum yapmazsan sevinirim ben sadece öneride bulunuyorum yapar yada yapmaz bu adamın bileceği iş herşeye burnunu sokma bi daha da bana büyük harfle yazı yazma
Felipe²°°³ Cocuklar gibi kavga etmeyi birakin.. Arkadas benim acimdan bakarak demis Karubburak sen Biraz sinirlenmissin okadar..Sinirlerin Gevsemis Sakinlesin,, Ben Yüklemeye Caliscam Sizin icin.
realfoxboy hehe. la ikiniz de çocuksunuz. Utanmasanız kavga edeceksiniz.... takmayın kafaya böyle şeyleri
Karubburak yap da kurtar bizi bu dertten ingiliz ölü gibi japondanda sıkıldık ispanyol olursa iyi olur server için umarım arkadaşlar yardım ederler aslında haklısın çocuklaştım bi an zaten artık benle bi sorunu varsa özelden mesajlascaz böyle forum kirleniyo hem kimse bizim konuşmalarımızı okumak zorunda deil şimdiden teşekkürler :scn_onay:
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: Karubburak yap da kurtar bizi bu dertten ingiliz ölü gibi japondanda sıkıldık ispanyol olursa iyi olur server için umarım arkadaşlar yardım ederler aslında haklısın çocuklaştım bi an zaten artık benle bi sorunu varsa özelden mesajlascaz böyle forum kirleniyo hem kimse bizim konuşmalarımızı okumak zorunda deil şimdiden teşekkürler :scn_onay: bak çok önemli bir gerçeğe parmak bastın.
Felipe²°°³ Ha böle ol... Ben biyer var RealFoxboyun Zorluk cektigi ama Gangboyun download ede bildigi bi yere eklicem ama orada Galiba bi Haftalik .. Burdan alip SCN Serverine yüklerler
blood1454 tamm dostum zaten kavgayı sevmem bende, harıl harıl arıyorum ama yok yok yok ispanyolca da yokki onların sitelerinden bulalım... Benim ispanyolu da denemem lazım ya...Japonda sıktı :D
Felipe²°°³ Arkadaslar iki saatir Sizin icin ugrasiyorum Upload yapamadim bi türlü. Yousendit yapmaya calisiyorum. en az 300 mb lik bi free domain bulun bildiginizi yazin buraya yüklim
ploff Orjinal Mesajı Yazan: ploff bu yeni nesil cok sinirli :) bazen kavga nedeninizi bile anlıyamıyorum :confused:
Felipe²°°³ Aloooooo Konuyu Kapatali biz iki Sayfa olcak Hala Kavgayi konusuyorsunuz ya. Arkadaslar Tamamdir demis siz yorum yapiyorsunuz Ispanyol adami isteyen siziniz.. ben degil.. Konuyu dagitmayalim Ltf
Karubburak beyler tartışma bitti uzatmayalım host konusu ise bi arkadaş foruma konu açmış 200 mblık bedava host bulabilirim diye onla irtibata gerçerseniz iyi olur