musty boyutu muhtemelen 200mb cıvarı olur ama nette ıspanyol yok herhalde ben zamanında aramıstım ama yoktu belkı yenı koymuslarsa.....
Felipe²°°³ Ispanyol Japondan Bin kat iyi ama SOnra ISPANYOL da bayiyo (italyan icinde ayni selyer gecerlidir)
Felipe²°°³ Evet oda bayar daha öncede yazmistim Robot seklinde konusturuyo PES oyunu FIfada öle bise yoktu Canli Ses gibiydi yani Akis sekli güzeldi Türk de bayar ama yabancilardan daha canli yapilirsa biraz zor bayilir heheheuhe Bayilir ne ya
Karubburak arkadaşlar bildiğim kadarıyla bu ispanyol spiker PES4 DVD versiyonda var oyunu DVD olanlar datın içindeki spiker dosyasını sitede ya da forumda yayınlasalarya heralde 0_soundu siz daha iyi bilrsiniz yardımlarınızı bekliyoruz simdiden sağolun
Karubburak vallla heralde 0_sound dosyası spiker olacak onu forumda bi link ver biyere upload et biz çekelim bende çok iyi bilmiyorum bilen biri yardımcı olsun
Karubburak yaa o yapamazsa yapabilen biri yapsın biz bazı seyleri yapmaya çalıştıkça sen bozmaya çalışıyorsun herkese sataşmaktan vazgeç biraz adam ol delikanlı takıl işine bak biz yardımcı olmaya çalışıyoruz sen hazıra kon yeterki sus