Karubburak Orjinal Mesajı Yazan: -NC- Beyler 23 Ocak Günü Muhtemelen Beşiktaş'ta PS2 PES turnuvası var isteyen bana özelden mesaj atsın İspanyol spikeri kopyalıyim. 23 Ocak hepinize ulaştırırım. Bu iyiliği zamanında sağolsun bana Wendetta yı çekerek Harun arkadaş yapmıştı... Aynı iyiliği size yapmaya hazırım... İlk 5-10 kişiye çekebilirim heralde elimden geldiğince. Tezahürata gerek yok :D :D :D :D :D Ulan Öncü Ne adamsın okul zamanı iki gün peşinden koştuk bi vermedin şu ispanyolu şimdi oraya buraya çağırıyosun allah iyiliğini versin hee bide bana verdiğin cd de hangi dosyalar yok (PES4 Dvd) ya da ispanyol varmı? Ayrıca öyle bi babalık yaparsan arkadaslara çok yarar bu temiz duygularını çok takdir ettim :p
Karubburak Orjinal Mesajı Yazan: Felipe²°°³ iyide 200 MB yetmez 200 mb yetmezse ya 2 tane almaya bakalım yada -NC- nin eline bakacağız :confused:
Felipe²°°³ iyide SCN de 5 - 10 kisi yokki. neyse ben cekiliyorum aradan daha önce isteyenler kayip oldular
btuncay adsl ve kablo gibi baglantısı olanlar bence hiç uğraşmasın, 2 gb dvd'si var onu indirin, istediğiniz spikeri istediğiniz an kullanın. hem online oyun içinde en iyisi.
frankly Orjinal Mesajı Yazan: -NC- 1 kişi için çekmeye başlıyorum.... başka isteyen. İSPANYOLA GELLLL. bu arada benden ispanyolu isteyen dobradobra arkadaş "parası neyse veririm demişsin"... seni varya bıçaklarım :D :D :D ne parası olm manyak mısın? ehueheu yaw kardeş öyle şeymi olur valla ben turnuvaya gelmiyom :D :D neyse kardeş Japon u da varsa please ayrıca şöel güzel programlar
gencguru arkadaşlar dosya 0_sound değil e_sound olacak.ve dvd versionda dil kadar e_sound olması lazım...afs explorer den e_sound dosyayı açıp çıkan listeye sağ tıkladığınızda play komutu ile dinleme şansınız var.bu şekilde kontrol ederek up ederseniz daha sağlıklı olur
foreverfb iyi oldugu söledigin bende e_sound.afs yi cekiyordum simdi senin dedigini cekcem 15 dk sonra bende..
foreverfb peki bu s_text.afs ne ise yariyor onuda cekmem lazim mi? i_sound.afs de talyancami acaba bu madeni bulmusken bunuda cekeyim eger italyancaysa
oydemir arkadaşlar hepinizin mubarek kurban bayramınızı kutlarım :) ya arkadaşlar biri bana özelden şu ispanyol spikerin linkini verirse sevinirim saygılarımla
erkanhirik arkadaşlar bendeki pes cd sinde var...ispanyolca almanca ingilizce ve japonca var bunalrı sizinle paylaşmak isterim ama nasıl??
foreverfb bende italyanca ve ispanyolca spiker var ama bunlari kopyala yapistir diyerek atiyorum dat klasörun icine ama bana hic sormuyor degistireyimmi diye direk icine atiyor neden acaba? bu 3 spikeri tek tek secme sansimiz yokmu istedigimizle oynayamazmiyiz??
JustRelax Sormamasının nedeni yeni yüklediğin için... + Valla ben her spikerle oynuyorum..DvD var.. + Optionstan Languageye gel.. Ordan Commentary xxxxx e bas.. Seç istediğini..
foreverfb Options seceneklerinde sadece ingilizce olani acik acaba pes shop filan mi yapmam lazim digerlerini acmam icin? ben diger dilleride yuklesem fransizca ve almancayi o zaman acilirmi?