Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy
ben de çok denedim ve sonunda oldu. Burada tüm tuşları bırakmak çok önemli. ayrıca bu hareketin yapılışını Levith@n arkadaşımız buldu. Aşağıda da resmi var ben yaptım.
baba sen bu hareketi pc de mi yaptın ps2 demi???
eğer ps2 de yaptıysan nası screenshot aldın???? :lol: o hareket kolay ya :scn_oku: