zözden Burada da güzel bir gol var.90 lara direk gol. http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=3V7KYQFUF26AL14VR7J28OQF44
DeNiZ öff dediğinizi de yaptım hala olmadı..sırf bunun yüzünden oyunu bırakcam ya..:( bi bok beceremedim gitti ya
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm öff dediğinizi de yaptım hala olmadı..sırf bunun yüzünden oyunu bırakcam ya..:( bi bok beceremedim gitti ya :hugs: yaaaa salla şu hareketi yav. takma kafana (kaçıncıya söylüyorum)
tramp_1905 ewt ben de ilk yaptıgımda farketmemistim ama simdi belli oluyo dikkatli bakınca. Cok sık olmadıgı icin her vurdugu top doksan civarına asırtma gidiyo guzel olsun die. Bugun ilk kez macta da attım
DeNiZ off carlos off..Allah belanı veersin :D töbe töbee..abi napiim içime oturdu gece nası yatcam ya :(
DeNiZ ooleeeeeeeey en sonunda yaptım..hem de iki kere.. analogsuz yaptım arkadaşın dediği gibi analogsuz yaptım..artık kolayca yapabiliyorum ama ronaldinho ile :) manyak bi hareket ya.. buyrun bu da hareket
tramp_1905 olm ronaldınhonun agzına sıcmısın o zaman oynama bosuna. daha ronaldınhosuz pes dusunemem. Oyundakı en ii adam tek gecerim
merto873 ya ben yapamadım yaa gelis yonunun nasıl olcağını anlamadım biri kayıt dosyasını gonderebilirmi msn den merto873@hotmail.com yada solesin hafif paralel yazıyonuz ne anlamadım mantıken sağ ayakla vurmak zorunda oldugu pozisyonlar yaratıyom o zaman da sag ile vuruyo