ne yani almanların yaptığı facede hiçmi hata yok? yok efendim rengi açık olmuş gözleri 1mm ayrık olmuş kaşı böyle burnuna yumruk yemiş...emin olun zivkoviçin kaşındaki yarabandı ayrıntısı olmasa hiç bişeye benzemicekti...başkalarına destek vermek yerine kendi arkadaşlarınıza destek verin ozaman almanlarda kendi forumlarında " bakın gavurlar bizden guzel yapmış" dicekler..