Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10)
bunların kim olduğunu hala anlayamadım hiçi birinin yakından uzaktan gerçeğiyle alakası yok bence zaten bizim en büyük sorunumuz profesyönel olamamız burunu benzeteyim derken ağız yok olmuş ilk resimde yabancılar çok daha kaliteli işler yapıyor maalesef ben daha benzeyen bi yüz göremedim sizin yaptığınız. önüne gelen yüz yapıyor ama bişeye benzemiyor oyunun orjinal faceleri daha iyi .
face yapımı PES4 için kolay değil, önce oyundan uygun bi face seçmek gerekiyor. Geri kalanı kolay zaten...
bi de buna bak; bu da Türk yapımı ;);
