beyler ben önceden oedit kulanmasını biliyordum zaten sadece oedit kullanmıyorum format değiştirip milkshape 3dmax gibi programlarlada editliyorum. Ama textureleri kendim yapmıyorum bana yüz textureleri lazım onlar olasa modelleri değiştirmesi kolay
şu yüz texturelerini yolayında bi şeytler yapalım takım çalışması olsun
bu arada bir şey keşfettim başka oyunlardaki faceleri alıp pes e koyabiliyorsunuz
dün gordon freemanı (half-life dan) kopyalayıp pes formatına çevirdim(milk sahepe ve 3d max ile)