orkunbjk SCoRPioN Saracoğlu müthiş olmuş eline sağlık. oyunda Atatürk olimpiyat stadyumuna çok benzeyen bir stadyum vardı. o Stadyumu şampiyonlar ligi finali için yani şampiyonlar ligi amblemleriyle falan yaparmısın?
SCoRPioN ® Öncelikle bu güzel yorumun beni çok sevindirdi. Çok teşekkür ederim. Şuanda Reklam Panosu yaması yapıyorum. Türkiye Liginde kullanılan reklam panolarından oluşan. Olimpiyat Stadına gelince eğer numarasını falan bulabilirsen bana bilgi verebilirsen neden olmasın. Tekrardan bu güzel sözlerin için sağol.
alex85 scorpion Reklam Panosu yamasini bugün biterecekmisin? Ben anlamadim ya, ben türkiye ligni almanya ligin üzerine yaptim, yinede oyunda Konami panolari var. bisey anlamadim :( ne zaman biter?
SCoRPioN ® Şuanda 3 adet reklam panosu bitmiş durumda bu sayıyı yükseltmek istiyorum. Bugün olmayabilir. Yarın veya öbür gün . .
Joetri alex her iki mail adresimede gelmedi attigin mailler bi daha yaziyorum 1.denizbarslan@mynet.com 2.denizbarslan4@hotmail.com
alex85 fb mania ikisine de attim, bana olmadi diye mesaj geliyor. herkes indiriyorda, sende neden olmuyor tam anlayamadim ben :rolleye3: ***** Eğer link koyarsan kimse SCN'den indirmez ! *****
orkunbjk SCoRPioN Atatürk olimpiyat stadyumuna benzeyen stad nagai stadyumu imiş. kodu sanırım stj12...
SCoRPioN ® *4 adet farklı, Türkiye Liginde en çok kullanılan Reklam Panolarından oluşan yama SCN/PES Anasayfasına eklenmiştir.* SCN/PES">http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/index>SCN/PESAnasayfası
saner hocam bu panolar oynadığımız tüm maçlarda mı çıkıyo mesela ben arjantin-g.kore maçı yapacam aygaz reklamı mı çıkacak orda..aydınlatır mısınız?..saolun
realfoxboy Valla indirecektim ama baktım biraz abartmışsın be. 6-0 falan yakışmamış. Son anda gördüm o screenshotu. Bak bu olmadı işte.
SCoRPioN ® Fenerbahçe taraftarlarının Stadta olmasını en çok istediği şey bu ayrıntı. Bu görüntünün ScoreBoard'ta olmasını çok istiyorlar. Zevkler,renkler tartışılmaz. beğenmeyen indirmesin.
oydemir SCORPION ellerine saglik kardes senin üstüne tanimam gercekten yaptigin isin hakkini veriyorsun bundan sonraki çalismalarinda basarilarinin devamini diler saygilar sunarim dogustan F E N E R L I:)