SCoRPioN ® *EK NoT :* orkunbjk'nin dediği gibi yağmurlu havalarda siyah giyiyorlar. Summer'a getirince Sarı Lacivert oldu üstleri.
alex85 Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Evet. Importlayan ve sorunsuz oynayan arkadaşlar var. ( Ör= Spocket, ibo vs. vs. ) Lütfen oyuna atarken doğru yollarla atın. Dikkatli olun. evet haklimisin. Arkadaslar sakin AFS Explorer veya Graphic Studio kullanmayin, DKZ Studio en iyisi! Simdi Oldu!
SCoRPioN ® Sorunu çözebildiğine çok sevindim. Ayrıca ekran görüntüleri için çok teşekkürler. alex85 görüşlerini yazarsan çok sevinirim.
SCoRPioN ® Hmm. Sende alex85 gibi " DKZ Studio " ile oyuna atmayı dene. Gördüğün gibi o problemsiz oyuna atmayı başardı.
orc Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Lütfen konuyu dalgaya vermeyelim, Evet haklısınız. 2 renk taraftar var ama bakalım. Sarı Lacivert olacak mı ? Deneyeceğim. küçük bi şakaydı be brother.yapmıo myuz forumda şaka hiç..hı? neyse darıldysan,krıldysan sorry.. kind rgrds, orc t
SCoRPioN ® Benim yaptığım reklam panoları var. Benim eklediğim ekran görüntülerinin bir kaçında Avea,Aygaz,Arçelik ve Siemens Mobile'den oluşan bir reklam panosu seti var. Eğer talep gelirse ona bunları siteye eklerim.
SCoRPioN ® Orjinal Mesajı Yazan: fb mania yok yok rarli dosyadan extract etmek isterken böyle diyo fb mania kesin Rarlı dosyayı eksik veya sorunlu download etmişsindir. Lütfen tekrar dene.
SCoRPioN ® Orjinal Mesajı Yazan: orc küçük bi şakaydı be brother.yapmıo myuz forumda şaka hiç..hı? neyse darıldysan,krıldysan sorry.. kind rgrds, orc t Tamam tamam uzatmayalım bu konuyu konunun gidiş hatı dağılıyor. Reklam Panolarına talep gelirse yayınlarım bunları da.
alex85 bi kac dakika icinde gelecek. ben simdi reklam panolarla ugrasiyorum. Birincisi test olarak, ondan sonra Fenerbahce panolari yapabilecek kimse varmi bakalim ;)
SCoRPioN ® Bende Reklam Panosu yamamın yapımına başladım. Gerçekten de çok kaliteli oluyor. Ama bunun yeri burası değil. Stad hakkındaki görüşlerinizi ve problemlerinizi yazmaya devam edin.