psykofener Ş.saracoğlu ve reklam panolarının yamalarını(rar.) indirdim. Ama açamıyorum neyapacağımı bilmiyorum YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM!!!
SCoRPioN ® fbmania bu konulara ben bakmıyorum. Yardım amaçlı olsa bile siteden sorunsuz indirenler olduğu için, problem benden kaynaklanmıyor.
Joetri biliyorum tabii ki de problem sende kaynaklanmiyo ama iki saniyede bi mail atsan ne kaybedersinki?