Orjinal Mesajı Yazan: iori
ama bazılarımız bunun sadece bir "dizi" olduğunun farkında değiller malesef...
Güzel söylemişsin bende bunu söylemiştim ama bu söz pek fayda etmiyor nedense adam bir kere şartlamış kafayı "24'teki Türkler terörist olunca hepimiz terörist sayıldık" diye..
Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN
ee siz bu seriatin gelmesini isteyen insanlarami okadar kiziyorsunuz haberiniz var mi bilmiyorum ama burasi demokratik bir ulke isteyen Seriat ister isteyen Komunizm ister
Şimdide "demokrasi bir nedir" tartışması yapmak istemiyorum ama sen olayı hepten yanlış anlamışsın be kardeşim..
Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye
2. sezonda İslam terörü anlatılırken Arap ismi verilmekten özellikle kaçınılmış hatta Kıbrıs kaydı falan bulunduğunda 3 Ortadoğulu ülke şeklinde kullanılmıştı yine son yaşanan olaylar Meksika'da geçiyordu belki ama Salazarların sadece Latin Amerikalı olduklarını biliyoruz
Yanlış hatırlamıyorsam sen yanlış hatırlamışsın(nasıl bir cümle oldu bu ya). Meksikalı bir mafya ailesi olduğundan ve Jack'in meksikaya gittiğinden çok kez bahsedildi(ya da az kez fakat bahsedildi). 2. sezonda isim verilmedi doğru fakat herkes bunların hangi ülkeler olduğunu az çok anladı..
Yinede senin benim ve iori'nin dedikleri aynı kapıya çıkıyor fakat yukarıda dediğim gibi adamlar şartlamış bir kere. Üstelik ben halen oradan konunun Amerika-Türkiye ilişkilerine, dünya ülkelerinin Türkiye üzerindeki oyunlarına ve Amerika'ya yapılan göçün nereden kimler tarafından yapıldığına dönmüş hatta bazıları asıl konuyu unutmuş coştukça coşmuş..