Türkiye. Bulunduğu coğrafi konumla tam bir kurtlar sofrası.
Yıllık bütçelerde Tsk ya ülkemizin yıllık gelirinin %80 i veriliyor. Bir yanlışlık yok tam %80. Bu çok büyük bir rakkam.Bunun nedenide başta belirttiğim gibi kurtlar sofrası konumunda olmamız.Doğal zenginliklerimizle tüm dünya devletlerinin ağzının suyunu akıtan bir ülkeyiz. Şuan ülkedeki fakirlik Tsk ya ayrılan bütçeden kaynaklanıyor. Ama buna değer. Çünkü bizim zayıl bir anımızda bizi sobelemeye çalışacakları kesin.Tsk da buna izin vermemek için gece-gündüz demeden sınırda nöbet bekliyor.
Amerika olayına gelince Türkiyeyi işgal etme olayı düşünülemez bile.Şuanki iktidarın tımarhaneden kaçmış adamlardan oluşan bir grup deliden farkı olmasada onlar bile buna cesaret edemezler. Gerçekçi olmak lazım.Amerika eğer Türkiyeyi işgal etmek isterse bunu başarabilir. Ama onlar için büyük güç kaybı olur. Tsk ile mücadele etmeyi göza alamazlar ve yıpranırlar.
Bu yüzden ülkemizi farklı yönlerden yıpratmaya çalışıyorlar. ilkönce sağ-sol olayını çıkardılar ve tam başarılı oluyorlardıki Tsk orda dur dedi.Yine başaramadılar. Bu seferde kültürel değişim ile İngilizlerin İrlandaya karşı uyguladığı stratejiyi bize uygulama kararı aldırlar ve malesef bunda başarı elde etmeye başlıyorlar. İşte korkarımki buna ne tsk nede başka bir güç karşı koyabilir.Buna yalnız millet olarak karşı çıkabiliriz. Ama böyle bir çabada şuan yok.