Güzel insanlar..tepki koymak boş iş..tepkisiz kalmayalım ama tepki sadece ertelemeye yarar..diziyi izleyeneler çoktan izledi ve bitirdi:)) şimdi tepki koyuyoruz,özür diliyorlar ama bu bir çözüm olamaz...
yapmamız gereken kendimize bakmak..
herkes kendisinden sorumludur..
24 dizisinde Türkler terörrist gösterildi diye biz terörist olmadık..
ayrıca bir çok film de amerikalılar neler yapıyorlar..atom bombası attıkları,dünyayı ele geçirmeye çalıştıkları filmler yok mu yani? :)
büyütülmeye değmez bir konu..filmleri,dizileri geçelim; kendimize ve bu güzel ülkemize karşı olan sorumluluklarımızı yerine getirelim..
en basiti yerlere çöp atmayalım,tükürmeyelim,temiz olalım,temiz tutalım...birey olarak çevremize ve kendimize karşı dürüst olalım..
var mı bunun daha ötesi?
:)