DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan_bayram EWEET Hangi Programla Yapılıyo Filan bizede Öretin Örenmek Bizimde Hakkımız. SÖLEYİİİN simdi soyle: tek o-edit digil once adobe photoshopla facein texturenu yapmalisin sonra o-editle kafa seklini falan yaparsin
Black Eagle Bu arada hamit fena olmmış ama brz dah açalış.ya kardeş o-editin kısayoluna ne yazıoduktta 3d si gözüküodu
Blackchap 46 Maraşçım, çalışmaların gayet iyi gidiyo ancak şu işleri photoshop'ta nasıl yaptığını biraz anlatırmısın..?? Rica ediyorum.
46 Maras abi faceleri yapan 46 Maras Junior yani kardesim, ben face yapmam, kardesim face yapar, anladin mi? hayir, ben face yapmam, sadece bakarim, tamam mi? 46 Maras Juniorcum yazacaktin...